1 Januari :)

Hejj bloggen oh gott nytt år ! :D

Idag ska jag bara vara hemma oh softa för jag är sjuk ...
Skit ont i halsen oh är jätte förkyld oh hostar :/
Hade tänk att jag ska blogga mycket mer detta året :D
Kanske göra en ny blogg också ( skojskull )

haha skrev ut en sån här status på facebook
- Om 20 gillar så ska jag inte logga in på fb på 2 veckor :)

Oh så klart har mer än 20 gillat så jag ska inte logga in på facebook på 2 veckor från oh med nu .
Bli spännande oh se hur många meddelanden oh sånt man har fått :)
Juste jag fyller år om 2 veckor haha ! :D
15 januari ! ;D
Domma hade jag tänk bjuda :)

Johanna
Sara
Tara
Gizem
Fatma
Rachelle
Silvia
Kowsar
Rayan
Fatou
Amanda
Vi ska kolla film ( skräck )
Oh äta tårta oh mysa :)
Kan skriva mer när de närmar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0