Varit med dom bästa <3

Tjoo :)
Har precis kommit hem efter en
kul dag med Johanna
, Amanda och Sabina .
Vi har varit i torget och hemma hos Amanda .
Där dampa vi typ ba haha ♥
Just nu gör jag it så mycket . Har precis ätit .
Det blev Tacos ( min favorit !)
Snart ska jag la ta på mig pyjamas för de är ju skola imon -_-
HATAR skolan !
Asså varför ska man ens gå i skolan?
Vill man räkna ut något ?
Använd ba miniräknare
Vill du skriva på något annat språk?
Använd ba googleöversättning
vill du lära dig nån låt?
Använd ba Youtube
asså allt finns redan ! :S
Ba att googla allt så ;p
HAHA mitt fuckade öga :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

fiint öga! :)

2011-10-24 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0