Har piss tråkigt !

Shoo :)
HAHA hatar verkligen sånna här barn som springer runt och säger Bus eller godis XD
Det kom 3 nyss oh klinga p . Tror ni vi öppna? NJEJ! Aldrig ! Dom tror att jag ska ge mitt godis t dom zaahet med dom är de ända jag kan säga ! Oh ba för vi it öppna så gick dom 1 minut efter klingar dom på 100000 gånger och springer iväg ! TUUR att dom INTE kasta ägg för då skulle jag skjuta dom XD
Vad ska jag gö resten av kvällen ?
Svar : Inget ska bara vara hemma och se en film med min mamma :)
Vi ska se dead Silence och äta chips och popcorn :)
mys mys ;)
Just nu ligger jag i soffan i min mjuka sköna OneP och kolla på : Halv 8 hos mig ( mobba it )
haha ska se Syrianska bröllopet sen ;)
haha svär han där som pratar hela tiden sheet va tung han är (y)
Ska kanske gö ett videoinlägg imon :) ( Om jag orkar )
Känner att detta blev ett långt inlägg men har man tråkigt så har man de ;p
Vad hittar ni på idag då? Ut oh festa? =)
Yeah tror de ;)
Haha ska nog Terrosera någon på fb vetta...
AHHAAH
Skrev t någon Daniel på Facebook
Jag : Säg wallah?
Daniel : Ha?
Jag : aa?
Daniel : Vem är du?
Jag : Ba en kille sj?
HAHAH sen sluta han skriva XD
Skrev t David också
Jag : Säg wallah?
David : Wallah?
Jag : så ska de låta brorsan
David : Jaha
Jag : skulle du dö om Justin kom hem t dig?
David : aah av skräck
Jag :Nej då , vet att du gillar han ;)
David :ää nej?
Jag : Så du hatar mig?,
David : nej
Jag : Okejj , säg walla?
David : walla?
Jag : Asså säg hej
David :hej
Jag :då
HAHA sen blev han också tyst XD
Näe ska nog terrosera någon roligare än dom =)
herrååååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: allt bar?:D

2011-10-31 @ 21:26:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annika

sv: jag hoppar det

2011-11-01 @ 10:31:40
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0