onödigt inlägg!

Hellö !
har piss tråkigt så tänker ba skriva om något onördigt på bloggen :p
Vad vill jag bli när jag blir stor?:)
Hmm , jag vill bli sångerska ! ;D
Sjunger VARJE dag :p
Och aa jag sjunger bra ( ni kan få en video när jag sjunger i Tyrolen ( en fritidsgård i tynnered )
Dom låtarna jag sjunger mest är nog
A moment like this
Joline
When i look at you
alone
what are words
skyscraper
Mina favoritlåtar :)
HAHAH vet att  Joline med Dolly är skiiiiit gammal men den är bra HÖHÖ ;D
Ska nog va med i idol om några år , eller talang ?
Men tror nog idol är bättre men talang är nog också kul ?
haha fan vet jag men ngot av dom iallafall :)
Om jag it blir sångerska då vill jag bli veterinär ;D
Eller asså vill it direkt skära upp djur vill nog mer bli djursköterska eller något :p
Eller skit i de
Annan fråga
Är jag kung?
klar jag e HAHA !
Men ska sova nu herrå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0