Min röst är fuckad XD

Tjoo :)
Idag ska jag inte göra så mycket . Har jätte ont i halsen har haft det i flera dagar nu :S
Kanske för jag skriker så jävla mycket hela tiden . haha skriker i skolan , på lektionerna
, i bamba , hemma , i Tyrolen asså exakt ÖVERALLT . Hoppas ba inte mina stämband bombas :S
Tänkte göra en ny video där jag sjunger men vet it om jag ska gö de idag för min röst är skit hes :p
Men ska försöka . Men isåfall blir det nog Alone eller because of you :)
Juste idag är de ju halloween HAHA !
Hade helt glömt av de XD
Hoppas inte att några barn kommer och klingar på och säger Bus eller godis .
Tänker it öppna om dom gör de ;p
Imon ska jag vara med Emilia :)
Vi ska la gå till Torget eller något vet inte riktigt:)
Ska snart vara med Sara Nyman igen :)
LÄNGE sen vi sågs ;D
Saknar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0