Denna veckan :)

Shöö :)
Orkar inte skriva så här , idag ska jag idag ska jag idag ska jag ....
Så här får ni ett schema på denna veckan , sen skriver
jag vad ska hände den dagen och sånt :)
Idag

Ska jag vara med Amanda klockan halv 2 sen
ska vi vara med  Emilia lite senare  :)
Så ser hon ut :)
Måndag

Ska jag och Fatou dra till Tyrolen och baka :)
Tisdag

Ska jag nog vara med Amanda och kanske Sabina :)
Onsdag
Ska jag dra t Önneredskolan för det är en tjej kväll där . HAHA kommer vara helt mobbad men jag ska ta med Fatou , Amanda , Tara , Gizem , Christina , Ida och några fler om dom kan :)
Torsdag

Då ska jag till Grevegårds kyrkan med Christina och Ida om de är på torsdag :s
Fredag

Då va de något jag skulle göra men har glömt ;o
Tror jag skulle vara med Johanna eller något
aa det var de :)

Just nu ska jag terrosera några på facebook höhö ;)
haha älskar att stalka folk :p


HAHA omg kolla på mina söta muffinsar :)






Shiit va söta ! ;o


Här kommer bilder från klassfesten vi hade :)





waa vad mycket vi åt ;p




Kommentarer
Postat av: Jasmine

aah det är det faktiskt. Jag ska igentligen inte kontakta dig eller så men jag kände att jag ba va tvungen nu, du sjunger seriöst as snyggt ;o

2011-10-30 @ 14:20:53
URL: http://jasminangelica.blogg.se/
Postat av: Fredrica

haha va söta muffinsar ;)

2011-10-30 @ 22:06:43
URL: http://www.blondinfreddy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0