Vad jag har gjort :)

Hejhej :)
Idag ska jag nog vara med Johanna ,
Marko kanske skulle komma till frölunda (y)
Om han inte kommer idag måste han komma nästa helg hehe ;p
Men iallafall , om han inte kommer ska
jag och Johanna nog vara med Amanda som fyllde år igår !
Asså omg de va årets skämt igår ! Amand
a kasta en 100 lapp XD ( Råkade )
Hon hällde ut sin yoghurt på hela sitt ben asså jag
, Fatou , Johanna och Mikaela vi dooog av skratt !
Jag kanske lägger upp en video när hon hällde
ut de och allt ;D

Nu ska jag berätta snabbt vad jag gjorde igår , jag
var hemma hos Amanda och de va typ krig där haha XD
Sen gick , Jag och Fatou hem och åt mat och Johanna va
tvungen att åka hem 5 . Sen gick jag , Fatou , AmandaG ,
Amanda N och Mikaela till Tyrolen . Vi bakade massa
saker sen spelade jag A-Ö med personalen .
De va skit kul hahah
Sen gick vi hem vid 9 . Jag gick hem och satt vid datan . Jag va hemma själv hehe (y)
Min mamma och pappa kom hem 3 . Så jag satt typ vaken
ända tills dom kom . jag va inne på skype oh snacka
med Amanda oh några killkompisar. Asså de va typ kriig HAHHAHA
Aaah de va typ de som hände igår  :)
Juste min syrra kommer hem imon :(
Hon har varit i stockholm i 4 dagar nu (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0