Kul dag :)

Tjoo , haft en sjukt kul dag med alla tjejer i önnered :)
Har gjort massa grejer ;D
På Tisdag ska jag med en tjej som heter Pernilla vi ska åka nån stans ( vet it vart )
vi ska t en studio där vill hon oh nån kille höra mig sjunga ;)
De kommer nog bli skit kul ;D
Oh näst nästa fredag då ska de vara en karaoke kväll där :)
Kommer bli as ballt (y)
Men de va de , har precis kommit hem , va i Tyrolen med Ibak och några andra tjejer ,
jag oh Fatou kolla på när Igor oh en annan kille ( inget namn ) spela pingis .
HAHA jag dog typ XD
Men iallafall nu ska jag ta på mig pyjamas oh kolla en film :)
Herrå<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design! :)

2011-11-02 @ 23:09:21
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0