Dag 7 : Ett roligt minne

Ett ?
Har 10000 !
Men här är ett skiiiit roligt dåe :)
Eller de finns hur många som helst XD

Får ju nya minnen varje dag XD
Men ett minne va när jag va med Johanna och Marko XD
Glömmer aldrig hur jag såg ut !
Asså tror han blev rädd HAHAHA
Mina ögon hängde ut när jag såg han asså jag kunde inte ens prata XD
Jag ba glodde på han hela tiden , jag darra och HAAHAHA vet inte vad
Jag viska till Johanna typ 20 gånger
- OMG skjut mig
- jag dööör
- Jag måste andas
- Faaannn va het !
- Ha en bra dag
- OMG KOLLA !
- Fuck you ! Du skulle aldrig hämta han
Asså jag viska saker t henne hela tiden , oh vi skratta och allt , asså jag doooog !!!




Ett roligt minne till ,
Va nog med mig och Kowsar , när vi tjuv ringde typ 10000 st !
Asså vi dampa så mycket asså verkligen dooog !
Kunde inte andas
Asså dom i telefonen flippa söönder !
Vi typ berätta allt vi visste om dom
asså dom blev skiiit rädda dom ba äkta stalker !
Jag ba
- vafan snackar du om !
Med en cp röst !
Kan lägga upp video när jag gör så cpigt med rösten XDD


Asså har 10000 roliga minnen !
Behöver skriva en hel bok om alla ska med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0