Dag 3 . Min bästa kompis

Min bästa kompis heter Johanna , och är 14 år .
Hon är den bästa vännen man kan ha . Hon ställer alltid upp i alla lägen ,
hon är hjälpsam hon förstår mig . Hon är like cp som mig ( HAHA )
Vi har samma humor och samma smak , på T.E.X musik , killar , kläder oh sånt .
Vi är med varandra nästan varje dag . Hon bor i Majorna och åker till frölunda typ varje dag .
Vi har ALDRIG varit ovänner och kommer nog aldrig att bli de ( hoppas inte )
Hon är en äkta vän , hon sviker mig aldrig ,
snackar aldrig skit om mig till andra eller något . Hon kan bevara en hemlig het<3
ja de va nog allt :)
Älskar henne !
Så ser hon ut <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww, älskar dig också <3 såklart vi aldrig ska blio ovänner <3<3 puss på dig :* <3<3

2011-11-07 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0