Allt om mig på 40 dagar

Dag 1 : 5 sanna saker om mig

Dag 2 : Min familj

Dag 3 : Min bästa kompis

Dag 4 : Vad jag brukar gö på fritiden

Dag 5 : Vad jag hatar mest

Dag 6 : De här har jag på mig

Dag 7 : Ett roligt minne

Dag 8 : Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 9 : Vad är snyggast på en kille

Dag 10 : Vad tycker jag om skolan

Dag 11 : Den jag saknar mest

Dag 12 : Nån de va länge sen jag va med

Dag 13 : Hur jag ser ut

Dag 14 : Om jag fick välja 1 sak att få vad skulle de va

Dag 15 : Vad tror jag händer när man dör

Dag 16 : Har jag självförtroende

Dag 17 : Vem bråka du senast med och om vad
 
Dag 18 : Om jag fick vara en kändis vem skulle de va då

Dag 19 : Vad tänker jag på när jag sjunger

Dag 20 : Skriv en berättelse

Dag 21 : Vad stör du dig mest på

Dag 22 : Ditt/dina favorit ord

Dag 23 : Vart kommer jag ifrån

Dag 24 : Om jag fick vara ett djur skulle de varit

Dag 25 : ska lägga upp mer än 20 bilder på mig , vänner , skolan oh allt

Dag 26 : Vad brukar jag göra i Tyrolen

Dag 27 : Det här har jag ätit idag


Dag 28 : De här drömde jag idag

Dag 29 : Vad bryr du dig mest om

Dag 30 : Vad har du för mobil

Dag 31 : Vad önskar du dig i julklapp och födelsedags present

Dag 32 : Hur vill du se ut i framtiden

Dag 33 : Sämsta sångerskan du vet

Dag 34 : Vem kan du berätta allt för

Dag 35 : Svåraste låten att sjunga

Dag 36 : Vad ser du fram emot

Dag 37 : Vem är din roligaste kompis

Dag 38 : Vad brukar du skratta åt

Dag 39 : När du ska ut vad har du alltid med dig

Dag 40 : vem är din finaste kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0