Läs :)

Tjoo , haha de va 100000 år sen jag bloggade typ ;p
Men nu gör jag de för jag har ändå inget annat att gö :)
Jag kan börja säga de jag fick i jul klapp :)

pengar
en plattång
2 hårfärger
Comviq 195
byxor
underkläder
smink
Justin Bieber säng kläder
krämer
en fin lampa
en halsduk :)

blev skit nöjd :)

Idag ( Torsdag )
så kommer Johanna ÄNTLIGEN hem !
Hon har varit i Dalarna i 1 vecka . Hon är la hemma vid 5 oh då drar vi ut .
Eller till Tyrolen för jag är sjuk och vill inte va ute oh bli ännu sjukare ;p


Men iallafall , just nu är jag inne på facebook oh chattar lite .
Omg va fejkade personer de finns ! Senaste tiden har 100 killar oh tjejer lagt till mig helt random , skit söta är dom ( fast de finns ba 1 bild eller 2 ) Sen när man kollar vänner står de , 48 , 27 , 87 , 15 -_-
Fejkade.se

Yeesss ! På lördag smäller de !
Eller de har smällt hela veckan men på lördag smäller de mest ! :D
Läääängtar verkligen !

Men de va la de
Herrå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0