Hellö ;D

Hejhej :)

Idag ska jag vara med Amanda :)
Vi ska dra till Tyrolen sen oh chilla ;D
Har inte bloggat på länge för jag har inte haft tid och har inte orkat ;p
Igår var jag med Amanda och Johanna Oh Josefin , Heaven , Rusoll , Roan oh 3 andra ;p
Vi gick till Tyrolen och bakade Pepparkakor ;D
Dom blev skit goda fast jag åt fööör många så jag fick ont i magen XD

Omg Moa åkte ut igår !
De skulle vara Amanda som åkte ut !
Varje gång hon sjunger de ser ut som att hon får ett utbrott XD

Men iallafall ska dra nu herrå :)


Kommentarer
Postat av: snygging.

ska vi knulla tiffany.(3

2011-12-05 @ 19:26:31
Postat av: snygging

horan jag kmr knulla dig du och hon äckliga kowsar..... gå och knulla dig .

2011-12-08 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0